Saturday, January 5, 2013

Kini kau pergi ......

21 Disember 2012 yang lalu bertempat di Hotel Hyatt Kuantan, diadakan majlis perpisahan Dato' Aminah Abdul Rahman, Ketua Pengarah LPPKN. Pelbagai acara diadakan dan yang pasti pada malam tersebut berlandaskan tema "Arabian & Glittering Night".

Kawan tidak ketinggalan di mana kawan terus menelefon Cikgu Lolo hasil daripada bantuan Min untuk mendapatkan costum Arabian. Alhamdulillah ada sepasang yang padan dengan kawan.

Tugasku tidak lain dan tidak bukan adalah floor manager untuk malam tersebut. Walaubagaimanapun kawan juga melaksanakan tarian pembukaan bersama Min dengan menjemput Dato' KP ke meja santapan.

Tidak lupa juga pada malam itu Dato' KP mempelawa saya untuk berkaraoke bersama beliau dengan pilihan lagu daripada Dato KP "Seiring dan sejalan".

Alhamdulillah juga pada malam itu hasil daripada keputusan muktamad juri, kawan juga dipilih untuk memenangi anugerah paling vouge..... Yeeeezaaaaaa.....

Walaubagaimanapun kepada Dato' KP, selamat berbahaia bersama keluarga. Selama ini Dato' dah lama sangat menjadi seorang kakitangan awam yang terlalu aktif dan sibuk. Oleh itu dengan persaraan ini gunakan lah peluang ini sebaik mungkin. U ur the best Dato' KP.



No comments:

Post a Comment

Kisah Keletihan

K adang-kadang terasa letih yang amat sangat. Keletihan yang hadir membuatkan minda terus menerus memikir bagaikan tiada tanda noktah. Serin...