Saturday, November 5, 2016

Terima kasih sang pemberi

Lama sungguh la kisah ni duduk terperap kat note handphone aku. Ingatkan aku dah post tapi rupanya tidak. 

Terima kasih kepada insan yang sudi memberi hadiah kepada aku set Adidas yang disarungkan di kakiku ini. Tidak pernah aku sarungkan kasut 1st gred di kedua-dua belah kakiku untuk beraksi di padang. Pemberian ini amat besar ertinya dan amat tinggi penghargaannya kepada aku. Tidak dapat aku balas jasa baik sang pemberi hadiah ini kepada ku. 

Sememangnya kasut bola ini adalah kasut idaman aku dan seperti tahu jer Puma dan Adidas F50 aku dah usang. Seminggu sebelum pemberian hadiah ni aku dah tanya-tanya harga di Al-Ikhsan mana lah tahu kalau-kalau dapat potongan harga tapi telan air liur aku lalu aku bagi tahu 3 bulan lagi aku datang semula. 

Sehingga sekarang aku masih tidak percaya sepasang kasut yang harganya nak mencecah 4 digit berada di kedua-dua belah kaki ku. Aku bukanlah seorang pemain profesional dan aku juga bukan seorang pemain bola yang bagus. Terasa malu dan segan sebenarnya untuk menyarungkan kasut ini. 

Mungkin inilah yang dikatakan 'Quranic Law of Attraction' iaitu Kuasa Tarikan di mana kita memohon kepada Allah 


No comments:

Post a Comment

Gadis Bertudung Singkat

Setiap hari semasa waktu rehat tempat aku menjamu selera tidak lain dan tidak bukan di bawah pokok beringin yang sentiasa ditemani oleh...