Thursday, August 1, 2019

Aku Semakin Terancam


Dari dulu sampai sekarang kalau susuk badan ku semakin bertambah aku takkan beli baru. Sendat pun sendat lah, aku pakai jugak. Paling tidak pun seksi la sikit bila orang tengok jangan sampai ehemmm bangun sudah payah nak cover kalau dah bangun. Kali ini aku rasa berat badan aku semakin hari semakin bertambah. Mana tidaknya makan saje bersukannya tidak mana tak naik berat badan.

Kalau si isteri di rumah membuat persiapan dirinya dengan apron berkilat dan susunan barangan yang akan di masak aku akan bersiap sedia untuk menghabiskan seperiuk beras yang telah di basuh dan di masak. Itu belum lagi aku tengok masakan apa yang di masak kalau dah tahu apa menunya awal doa aku baca.
Dalam masa yang sama mulut aku sering membebel berat dah bertambah, perut semakin ke depan, badan jadi lemau ehhh macam-macam lagi lah. Apa tah lagi pemilihan seluar yang akan ku pakai untuk bekerja. Sebab sekali lagi aku katakan aku tidak akan beli yang baru jika bentuk badan aku dah berubah. Kononnya menjadi motivasi kepada aku untuk kembali mendapatkan susuk tubuhku yang asal. 


Tetapi hakikatnya tidak ada sedikit pun usaha yang aku laksanakan. Baru mula nak mengayuh basikal dapat lah 3 ke 4 hari lepas tu kembali menjelang-menjeling mata ku hanya memandang sang basikal tersadai di dinding rumah. Baru mula 30 minit buat sit up dan menggunakan keseluruhan peralatan mini gym di rumah tetap sama jelingan manja ke arah peralatan yang di beli.

Aku sendiri tak pasti adakah aku selesa dengan berat badan yang semakin meningkat atau aku terseksa dengan perubahan yang terjadi. Jadi aku cari satu lagi penyelesaian iaitu dengan menconteng di sangsperma ni yang dah lama bersawang. Mana lah tahu ada yang sudi nak bagi tips ke atau yang memberi semangat untuk aku.

Sehingga berjumpa lagi.

No comments:

Post a Comment

Gadis Bertudung Singkat

Setiap hari semasa waktu rehat tempat aku menjamu selera tidak lain dan tidak bukan di bawah pokok beringin yang sentiasa ditemani oleh...