Wednesday, September 10, 2014

Bersawang

Perghhh lama sungguh tak sapu sawang kat sini. Padahal banyak perkara yang boleh dicontengkan tapi kemalasan yang membataskan tindakan. Kalau dulu-dulu memang patut la susah sebab nak bukak switch komputer lah nak tunggu loading lah dan sebagainya. Tapi sepatutnya sekarang tak timbul isu kemalasan tu sebab semua berada di jari jer. 

Nampaknya aku ni bukan lagi seorang blogger yang mantop. Tapi aku takkan berputus asa. Aku tetap akan teruskan perjuangan yang belum selesai.

No comments:

Post a Comment

Gadis Bertudung Singkat

Setiap hari semasa waktu rehat tempat aku menjamu selera tidak lain dan tidak bukan di bawah pokok beringin yang sentiasa ditemani oleh...