Monday, June 6, 2016

Ritz Garden Hotel Manjung ... Hotel Pilihan Anda

Perjalanan yang memakan masa lebih kurang 5 hingga 6 jam dari Kuantan ke Manjung Perak betul-betul buat aku keletihan. Kalau ditanya tahap ngantuk aku sememangnya tersangat lah mengantuk. Nasib baik lah Sang Shark ada sebelah boleh tahan gak mata mamat ni tak tidur-tidur meneman aku memandu.

Sebenarnya aku bukan nak cerita pasal perjalanan aku atau Sang Shark ni tapi nak cerita kan tentang sebuah hotel yang luarannya seperti sebuah hotel biasa ditambah pula bersambung dengan Pasaraya Billion tetapi apabila tetamu sudah membuat bayaran lebih kurang RM170.00 aku percaya tetamu-tetamu yang hadir akan tersangat berpuas hati.

Penyambut tetamu di kuanter pun boleh tahan cantiknya ditambah pula dengan kemesraan yang ditunjukkan. Jumlah bilik di Hotel Ritz Garden, Manjung ni boleh tahan banyaknya dan seperti biasa ada dua kategori bilik iaitu merokok dan tidak merokok. 


Apabila pintu dibuka aku terpegun seperti ada housekeeping bertuala mandi sahaja di dalam bilik. Pada hakikatnya aku terpegun adalah kerana kecantikkan suasana dan susun atur Ritz Garden Hotel, Manjung. Kalau dah susun aturnya lawa sesangat tilamnya pasti lembut seperti pipi bayi. 





Bilik air yang serba moden dan kelengkapan dan rancangan tv yang semuanya menarik. Sememangnya kalau ada sesiapa yang nak ke Manjung dan nak check in hotel boleh la search Ritz Garden Hotel pastinya kalian tidak menyesal. 


No comments:

Post a Comment

Gadis Bertudung Singkat

Setiap hari semasa waktu rehat tempat aku menjamu selera tidak lain dan tidak bukan di bawah pokok beringin yang sentiasa ditemani oleh...