Wednesday, April 22, 2015

The Warunk The Best Choice


Suasana di bawah lampu neon yang tergantung di atas kepala. Ditemani pokok-pokok rhu yang mengelilingi suasana. Diselang selikan dengan tiupan sang bayu. Dihidangkan dengan santapan dan menu yang melazatkan. 

Semua yang diperkatakan di atas hanya terdapat di The Warunk. Perniagaan yang diusahakan oleh anak muda di Bandar Kuantan. Yang kembali menghidupkan suasana yang berlainan di lokasi yang sememangnya tersangat startegik. 


Menu-menu yang terpilih menjadi hidangan kepada para pelanggan. Nasi Lemak Pandan, Set Nasi Asam Pedas (Ikan Pari, Ikan Kembong, Keropok Lekor, Mango Cheese Kek, Banana Split dan Barbican menjadi menu-menu utama kedai yang kawan nak kongsikan ni.

Pastinya kalau kawan ke sana Nasi Lemak Pandan dan Nasi Asam Pedas Ikan Kembung berserta Air Barbican akan menjadi santapan kawan. Hinggakan kuah asam pedas kawan hirup bagaikan perlu hanya dilap sahaja apabila basuh. 






Suasana yang romantik dan sedikit hispter cuba diketengahkan oleh anak-anak muda ini. Ohhh lokasi! Mudah untuk di ekses iaitu di Taman Gelora berdekatan dengan Kubur Kristian. 

Dengan harga yang berpatutan para pengunjung mampu untuk mengisi perut mereka sekenyang-kenyangnya. 

Kini The Warunk melangkah setapak lagi sebagai memenuhi konsep anak-anak muda ini. Stage yang disediakan akan menjadi port untuk insan-insan seni menghiburkan para pelanggan sambil-sambil mereka menikmati juadah yang terhidang. 


Di buka bermula jam 6.00 petang hinggalah 1.00 pagi dari hari Selasa hingga Ahad. Di mana hari Isnin adalah hari cuti The Warunk. 

Syabas kepada team The Warunk. Teruskan usaha kalian. 


No comments:

Post a Comment

Gadis Bertudung Singkat

Setiap hari semasa waktu rehat tempat aku menjamu selera tidak lain dan tidak bukan di bawah pokok beringin yang sentiasa ditemani oleh...