Saturday, June 28, 2014

No Idea

Sebenarnya pagi ni kawan tak ada idea untuk menaip. Tapi jari jemari kawan ni gatal jugak nak menaip. Oleh kerana tidak perlu nak bersusah payah bukak komputer dah sekarang hanya perlu taip password handset scroll blogger dah boleh taip.

Dalam kepala otak kawan ni macam-macam nak diluahkan ke dalam cerita dang sperma ni tetapi tidak kesampaian untuk dicoretkan tak tahu kenapa. 

Seperti biasa kawan sayang untuk melelapkan mata serangkan esok banyak perkara yang perlu kawan settlekan. Pertamanya esok terpaksa gerak ke Temerloh untuk perjumpaan dengan rakan-rakan Elephant Army. Belah petang pulak nak ke Teluk Cempedak untuk Fiesta Samba Brazil bersama team Persatuan Jurufoto Negeri Pahang pulak. Dalam masa yang sama esok dah start untuk berterawih. 

Pada hakikatnya kawan sepatutnya memilih hanya satu aktiviti yang harus kawan attend tetapi tak boleh. Kawan harus juga menghadirkan diri untuk kedua-dua aktiviti tersebut walaupun dalam masa yang sama kawan terpaksa mengabaikan masa bersama keluarga di saat-saat Ramdhan Al-Mubarak kian menjelma. 

Hajat untuk bawa sang kecik untuk menonton cerita robot (Transformers) mungkin tidak kesampaian. Perasaan inilah yang menghantui diri kawan sekarang. 

Memang susah untuk membuat keputusan sebenarnya dan kawan terpaksa untuk menyerahkan keadaan ini kepada Allah SWT. Dan dalam masa tang sama kawan mengharapkan supaya sang isteri dan keluargaku memahami keadaan diri kawan sekarang. 

Apa-apa pun jika niat kita baik Insya Allah segala urusan akan dipermudahkan. Quranic Law Of Attraction. 

No comments:

Post a Comment

Gadis Bertudung Singkat

Setiap hari semasa waktu rehat tempat aku menjamu selera tidak lain dan tidak bukan di bawah pokok beringin yang sentiasa ditemani oleh...