Sunday, October 12, 2014

Sebelum mata tertutup

Mata aku semakin layu. Badan semakin letih dan lemah. Tapi sebelum aku baca doa tidur nak juga aku sapu sedikit debu-debu kat sang sperma ni. 

Kepuasan yang tidak dapat dinyatakan dalam bentuk kata-kata mahupun apa jua keadaan pada hari kedua Festival Gerbang Pengantin Mega 2014 ini aku sangat-sangat berpuas hati. Tetapi kepuasan hati aku bukan lah dari segi majlis yang berjalan tetapi kepuasan booth aku sendiri bersama Awang iaitu Dhedaun Picture. Komen dan luahan hati para pelanggan yang datang alhamdulillah satu impak yang positif untuk Dhedaun Picture. 

Walaubagaimana pun tag line "... Bukan 1, tapi 2, tak mungkin 3, masih teruskan. Esok adalah hari terakhir Dhedaun Picture bersama para pelanggan di Megamall kuantan. 

Mata dah berat sangat esok nak berperang lagi. 

Jumpa esk

No comments:

Post a Comment

Gadis Bertudung Singkat

Setiap hari semasa waktu rehat tempat aku menjamu selera tidak lain dan tidak bukan di bawah pokok beringin yang sentiasa ditemani oleh...