Saturday, September 12, 2015

Afi Darwisy Semakin Dewasa

Happy birthday to u,
Happy birthday to u,
Happy birthday to Afi Darwisy,
Happy birthday to uuuuu

Aku membawa kek yang ditempah terpampang gambar Ultraman dan tertulis Happy Birthday Afi Darwisy 5 tahun. Tidak ketinggalan lilin A B C yang telah aku bakar. Kali ini aku dan sang isteri ingin menyambut hari kelahiran yang ke 5 tahun Afi Darwisy di Tadika Putra Putri tempat pendidikan awal sang kecik mengenal A B C dan 1 2 3. 


Terpampang keseronokkan sang anak kerana dapat menyambut hari kelahiran nya bersama-sama rakan-rakan tadikanya. Sang ibu seawal pagi telah bangun untuk menyiapkan sedikit juadah kepada anak-anak kecil. Mee goreng dan hot dog menjadi menu tambahan kerana kek Ultraman yang telah ditempah menjadi menu utama. Rezeki yang ada kami sekeluarga memberi sedikit door gift untuk memeriahkan suasana di Tadika  Putra Putri. 

Tepat jam 10.30 pagi aku dan sang ibu tiba di tadika dan melangkah masuk ke dalam kelas sambil membawa kek yang telah dihiasi dengan lilin sambil menyanyikan lagu wajib di hari lahir. 





Kepada Afi Darwisy ayah dan ibu mintak maaf kerana tak dapat buat suprise yang meha di kedai, di McD atau di mana sahaja seperti orang lain. Hanya di tadika Afi Darwisy sahaja yang ayah mampu. Semoga Afi Darwisy akan terus membesar dengan kasih sayang, dengan penuh ilmu, dengan kesihatan tubuh badan dan sebagainya. 

No comments:

Post a Comment

Kisah Keletihan

K adang-kadang terasa letih yang amat sangat. Keletihan yang hadir membuatkan minda terus menerus memikir bagaikan tiada tanda noktah. Serin...