Sunday, January 11, 2015

Nafsu Haruman Rose

Bila aku lalu disebelah pasti haruman Rose akan menusuk ke lubang hidung aku yang sedikit besar. Setiap kali aku terlihat kelibat sang haruman Rose di mana sahaja pasti aku akan cepat-cepat pasang langkah untuk bersandar di dinding atau buat-buat sibuk berhampirannya. Tak dapat banyak, dapat sedikit pun aku tak kisah janji haruman Rose dari badannya mewarnai lubang hidungku. 

Itulah aktiviti aku semasa aku mengenali seorang wanita yang boleh dianggap ibu sebenarnya. Hanya kerana bau wangian yang dipakai olehnya membuatkan jiwa aku meronta. Nasib baik aku masih ada kekuatan iman kalau tidak nahas dah sang wanita yang wangi semerbak itu. 

Sampai sekarang aku masih terbawa-bawa bau Rose yang dipakai dan ku ceritakan kepada rakan-rakan ku. Cerita-cerita yang disampaikan bagaikan sebuah cerita seks. Mimik muka yang dibuat sambil bercerita mengiyakan lagi kisah seks orang tua.

Korang jangan salah paham ek hahahahha. Perangai ni bukan perangai aku, tetapi perangai sang bulat. Lepas ni boleh lah aku panggil Bulat Rose nama panggilan baru kepadanya. 

Kepada Sang Bulat Rose, jangan marah ye.... U ur my prend hahahhahaha.


No comments:

Post a Comment

Gadis Bertudung Singkat

Setiap hari semasa waktu rehat tempat aku menjamu selera tidak lain dan tidak bukan di bawah pokok beringin yang sentiasa ditemani oleh...