Monday, July 14, 2014

Sofa Berhantu

Kesejukkan suasana di bilik tingkat bawah ini membuatkan sesiapa sahaja yang berada di dalam bilik ini akan kesejukkan. Tapi aku steady jer mencabut baju kemeja ungu yang digosok oleh sang isteri pagi tadi dan disangkut di kerusi. Bukan apa kalau aku landing kat sofa ni kang kedut plak baju kerja aku tu. 

Sesungguhnya sofa di bilik pilot opis aku ni memang berhantu, pantang aku melabuhkan kepala aku ni kompom tertidur punya. Tapi saat ini bukan kerana aura hantu sofa tersebut tetapi sememangnya aku sangat-sangat mengantuk akibat perlawanan terakhir Piala Dunia 2014 awal pagi tadi. 

Walaupun Argentina kalah tapi tak kisah lah sebab selepas ini Piala Malaysia 2014 pulak yang akan menjadi tontonan peminat-peminat bola sepak tapi tidak lah seantero dunia kot hahahah.

Di radio lagu raya dah dimainkan. Aircond semakin sejuk berbanding tadi. Mata dah semakin berat manakala kepala dah ting tong jadinya sebelum aku menlucah di sini hai hai bye bye untuk semua. Ariyos amigos 

No comments:

Post a Comment

Gadis Bertudung Singkat

Setiap hari semasa waktu rehat tempat aku menjamu selera tidak lain dan tidak bukan di bawah pokok beringin yang sentiasa ditemani oleh...