Tuesday, July 22, 2014

Tabiat Sang Kecik

Cerita-cerita melayu sekarang kalau bab berlawan dah boleh lah setanding dengan filem-filem luar. Walaupun dah banyak kali tayang tapi disebabkan tiada apa nak aku buat cerita yang berzaman lamanya tetap aku layan. 

Tengah syok-syok aku layan ada pulak benda merayap bawah badan aku. Tapi aku tak terkejut sangat lah sebab dah 3 tahun memang itulah aktiviti sang kecik ketika tidur. Mesti nak letak tangan dia bawah badan orang lain yang tidur sebelah dia. Tah apa yang syok sangat tu pun aku sendiri tak tahu. Kadang-kadang risau gak, yelah mana lah tahu tengah aku tidur tu terseliuh tangan lembut sang kecik ni. Kalau dialih lama sikit ada balik tangan dia merayap semula. Selagi tak lepas selagi tu lah dia cuba nak letak bawah badan. 

Mungkin itulah tabiat sang kecik ni jangan sampai bawak ke besar sudah lah hahahahah. Sebab tu kalau sang kecik ni tak de timbul rindu rayapan tangan ke bawah badan aku ni. 

Haa tengok sekali lagi tangan dang kecik merayap bawah badan aku ish ish Afi Darwisy ohhh Afi Darwisy. 

No comments:

Post a Comment

Gadis Bertudung Singkat

Setiap hari semasa waktu rehat tempat aku menjamu selera tidak lain dan tidak bukan di bawah pokok beringin yang sentiasa ditemani oleh...